Česky English Deutsch P?????? Français Espanol Italiano Slovensky Polski
 

Likvidace nábytku a pozůstalostí, řešení problematiky exekuce

Jak likvidace probíhá

Náš vyškolený pracovní tým, Vám zajistí vystěhování a likvidaci všeho nepotřebného, co Vám překáží ve vašem bytě či domu. Pracovní doba je od pondělí do neděle, takže jsme schopni maximálního přizpůsobení všem Vašim požadavkům a potřebám.
V případě potřeby jsme schopni pro Vás zlikvidovat i nebezpečné předměty podléhající ekologické likvidaci jako lednice, televizory, počítače, kopírky, monitory aj. a předáme potvrzení o likvidaci.

 

Stručný postup likvidace
  1. Survey – návštěva našeho pracovníka, předběžný odhad a rozpočet likvidace, návrh plánu a průběhu likvidace – ZDARMA!
  2. Profesionální vystěhování z objektu
  3. Doprava do připraveného přepravního vozidla.
  4. Sepsání závěrečného protokolu.
  5. Transport vybraným vozem na místo likvidace.
  6. Likvidace nákladu
  7. Konec

 

 

Kdo se o Vás bude starat?

Jelikož dbáme na individuální přístup ke každému zákazníkovi, vždy se o Vás bude starat pouze jeden konkrétní člověk, manažer zakázky. Manažer zakázky je osoba, která s Vámi celý průběh stěhování naplánuje, probere podrobnosti stěhování a zastupuje zhotovitele při realizaci.

 

Máte jakýkoli dotaz či připomínku? neváhejte nás kontaktovat.

 
Všechna práva vyhrazena © ABL Movers s.r.o. - Design Green Cat
/* */

Tento web nepoužívá žádné cookies, kromě nezbytných pro jeho provoz.